familjen, dom finns alltid där

Jag skriver bara om min pojkvän och mina vänner mest.
Men familjen drar jag inte upp lika mycket, jag älskar dom allihopa lika mycket det ska ni veta!
För er som redan vet så firar jag alltid jul med dom
Först är jag hemma hos Pappa med alla andra tex, och sen med mamma och dom på hennes sida.
har gjort så varje år, och har aldrig klagat har aldrig tyckt det varit jobbigt eller nåt.

jag trivs jättebra med alla i släkten, farmor , morfar och alla!
Mormor och morfar har alltid hjälpt till med allt. Har man inte mkt pengar så hjälper dom till, dom stöttar alltid och det gör resten av familjen med . Matten tex, mamma och pappa har alltid hjälpt mig iaf försökt. Samma sak med knäna med, när jag operera mig dom var där och stötta mig!

Farmor är för mig en bästa kompis, vi har en sån bra kontakt
med varandra och pratar otroligt mycket om det mesta.

Alla i familejn trivs med varandra, oftast glad stämning och alla mår bra!
Det är de som är så kul att träffa farbröderna ibland tex ( visst är dom ganska speciella) men ändå kul.
Jag älskar när man samlar alla och umgås bara, snackar har det trevligt.

jag har världens underbaraste familj, och bättre föräldrar går inte att ha! 
Jag älskar er <3



En liten del av min familj.

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

Kika gärna in på min nya blogg där jag har en lite outlet och säljer kläder, skor och accesoarer, hoppas du hittar något som faller dig i smaken :)



http://lisettee.blogg.se/outlet

2009-03-20 @ 14:50:52
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0