då var den äntligen gjord!



JAA! då var det klart, trodde jag skulle banga ur när vi gick in dit. Men jag klarade det, det var lite sådär när 2 tjejer inne i affären sa att det gör jätte ont och en höll på när jag kom och man fick väl höra några svordomar lite då och då.
Men jag hade som sagt med mig johanna som stöd och det behövdes, att prata med nån samtidigt hjälpte att tänka på annat faktist, tack gullet !

Det var den första då, och ganska sista med, det gjorde jääävligt ont tycker iaf jag.
Så nu blir det ingen solning på över en vecka med haha hur ska jag klara mig`? nejdå det ska funka.

Morgondagen då: köra, skolan, tuna park med helen sen älskling på kvällen!

tack johanna :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så lite så :D annars kunde du ju pratat med han som tatuera, du gilla ju han!;)

2009-03-31 @ 19:46:47
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0