Studentdagen var bästa dagen i mitt liv !

Student dagen började med att klassen samlades halv nio hemma hos Jennie. Vi satt där ca 45 min och drack lite. Alla var taggade till 100, stämmningen på väg till skolan var grym. Vi väckte nog hela nyfors med vårat skrikande på väg till skolan. I skolan sammlades hela klssen i 3522, vi fikade träffade några lärare och umgicks.
Runt 11 tiden hade vi fotografering utanför skolan och efter det var det mat och så utdelning av betyg. Jag blev årets Klassens mamma och fick även en bok av lärarna.

Stämningen i matsalen var otrolig, när vi väl satt där började ja förstå att det häe
 va sista ggn jag sitter här och äter med min klass. Sista ggn vi är i skolan! De kändes konstigt ja kan inte fatta att skol tiden är över, de är inte förän nu som man förstår hur bra man har det i skolan.

Halv ett bär det av till aulan för att höra rekotorna prata och sånt. Och efter det ut spring, när jag väl sprang ut kom de som en chock. De var så sjukt mycket folk där, och i den massan skulle jag träffa min familj, släkten, vännerna och daniel.
Denise började gråta när hon träffa sin familj, jag blev tår ögd jag med men ja höll mig.

Efter att man sagt hej till familjen fått blommor och champange så drog alla till flaket. Och det var det bästa under hela dagen, stämningen på flaket var verkligen som vi var en hel klass igen. Alla pratade med alla, alla var verkligen lyckliga
och kramade om varandra !! Flaket var bäst, skulle kunna göra om de igen :) Åkte på flaket i nästan 2 timmar och de va helt otroligt bra.

Väl hemma så var min familj och släkt här, även daniel och hans föräldrar. Fick öppna presenter och så.
Fick bla:
En klocka , av älskling, presentkort på ticknet, armband, knivar, glas, presentkort på olika affärer och en kamera ! Var hur nöjd som helst med allt. Sen på kvällen blev de förfest hos madde med henne natta och malin sedan krogen hela kvällen. Där träffade jag Marre och jessika, hade så otroligt kul hela den kvällen.

Så aa, studenten är ett minne för livet !  Och jag kommer sakna klassen och alla i klassen sjukt mycket, saknar redan den och skolan, & lärarna såklart.

STUDENTEN 09, DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0