snart blir jag och daniel sambo.

Har inte tänkt så mkt på att daniel snart flyttar in till stan alls.
Men igår när jag och daniel var på hans jobb så träffade jag alla hans jobbar kompisar , och de slog mig när en kille sa snart är ni sambo. Då jag bah men shit snart är vi ju de, lite läskigt.
Och nu vill daniel att vi tar min tv hem till han bara för de e plasma, haha. Enda anledningen att ha de är för att han ska bjuda in jobbar kompisarna och spela. Men men de tror ja inte blir så :)

Idag jobbade jag med Nathalie och vi har redan planerat in en lördag kväll att festa (: och nu är de mkt roligare att jobba när hon jobbar samma veckor som mig.

Min älskling är så söt, på jobbet igår när han skulle presentera mig sa han:
Fredrik det här är min älskade flickvän Emelie, så jäkla söt !

Nej ska kila nu, kolla lite tv och så.
glad midsommar förästen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0