22 juni

En glad nyhet, min plånbok är hirttad! Vart tror ni den var då? Joo i Ica safiren vid kloster kyrka, va ju där me daniel och martin i lör och tydligen glömde jag den, vilken tur !

Annars gick jobbet bra idag, ganska segt ibland annars bra förutom att min mobil knappt funkade förän k 2 på dan, den stängdes av hela tiden nu är de dags för en ny.
Ska snart bli upphämtad av min älskling, sover hos han inatt (: snart är de inte långt kvar tills han flyttar, då får jag tillbringa varje dag tillsammans med han, längtar!

Imorn ska ja träffa eve, ska sola lite tänkte vi, och onsdag rebecka lantz, var ett otrokligt tag sen men bestämde för att ses nu(: Ska bli trevligt !
/ emelie

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva "lyxliv?" Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma!



klicka er in på min blogg, lr gå in på länken ovan! det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

2009-06-23 @ 18:41:37
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0