1 & ett halvt år me dig min älskling.

Igår var det ett och ett halvt år mellan mig och daniel, de firade vi genom att vi var ute och käka på lördag kvällen på akropolis, badade efter de, sen köpte vi onyttigheter och titta filn hela kvällen. på söndan jobbade ja hela dan så efter de blev de en tur till borsökna och badade en sväng (:

tack för den hgär underbara tiden tillsammans med dig Daniel, snart flyttar vi "ihop" och allt oxå. Nästa vecka ska jag och älskling åka till Ikea och titta lite med :)

Han är verkligen världens bästa, finns ingen som dig.  Jag är världens lyckligaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman <3

2009-06-30 @ 09:53:54
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0