söndags mys

ska städa daniels garderob idag, får se hur lång tid det tar, han har ju ganska mkt i garderoben. Annars blir det bara lungt idag, sover med min älskling inatt med & får skjuts till jobbet imorn (:

Har hittat en väska på internet jag bara vill ha, rea och den kostar bara 299 nu,inte bra Emelie.
Nu när lönen kommer ska jag lägga undan 1500-2000 till att betala maten hos daniel så jag kan vara där oxå. Hoppas på att lönen blir stor ! Jobbade ganska mkt i juni så.

nej ska väl ta på mig nå mjukis kläder snart, daniel sitter och spelar ( ovanligt )
Blir väl att kolla film hela kvällen, så ser oftast våran söndag ihop.

Måndag imorn igen, hoppas veckan går fort! Härligt att träffa Nathalie på jobbet imorn saknar den tösen fast vi sågs i fredags senast (: Får höra med henne hur helgen var och så.

Vänner, familj, daniel, det är lycka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Tack =)

2009-07-13 @ 11:09:05
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0