arbetsförmedlingen

Var ledig idag för att gå till arbetsförmedlingen med Mamma. Var där och skrev in mig bla och skrev ett personligt prev och att jag söker jobb som personlig assistens. Solade solarium därefter med mamma sen hem till henne och rensa massor jag hade i förrådet.

Sen bär det av till stan med Lina en sväng köpte en glass och snackade en massa. Nu är jag hemma och är ny duschad funderar på att smörja in mig med min brun utan sol ja köpte fast gör nog de imorn istället får panik, har inte solat knappt på flera veckor förrän idag vill ha fint väder så man kan sola efter jobbet !! Men det kommer nog snart.

Hoppas på att få jobb som assistens i höst ! vet ju inte om jag får va kvar på sjukhuset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0