tjej kväll

Bodde i farmors lägenhet inatt med Johanna.
Farmor var på kryssning så hon ville att jag skulle ta hand om Zorro.
När johanna kom blev det mest snack, 2 timmar senare sov hon i soffan & jag passade på att prata med daniel under tiden.

Vaknade av att johanna höll på att väcka mig med sms och jag somnade aldrig om haha.
Fixade frukost drog till skolan till kl 12
Mötte upp johanna 3 timmar senare, fikade med bla eve,sara,fifi, och deras sällskap.
tkul att du ville och kunde vara med igår :)

nu är jag hemma och har pluggat hoppas daniel blir glad!
Han tjatar om min matte och jag ska börja ta tag i det nu tack vare honom.
Kommer inte träffa han förän söndag (känns som en evighet, och det äre!) Han jobbar och ska på firmafest, så jag har ingen aning vad som händer i helgen, vill träffa eve och dom och festa med dom men vi får se.

 saknar dig !

Kommentarer
Postat av: j

JAG ÄLSKAR DIG DIG DIG <3333

2009-01-20 @ 21:11:48
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0