med dig idag,

Hade endast 2 lektioner idag, skönt.
Mötte sedan upp johanna vid 11 bussen, hon var lite små stressad och hade sprungit till bussen för min skull
åkta till sjukan, jag skulle sätta in en p-stav i armen hos sesam, gick alldeles utmärkt förutom att jag var skraj för bedövnings sprutan först men det gick över.
Har hört lite historer om att det gör ont och det, men icke på mej.
Efter det så drog vi till Waynes, johanna ville käka mat, sen kom rasmus och jimmy in (några johanna känner) och erbjöd och skjuts till tuna park sen klart vi åkte med istället för att stå och frysa vid busshållsplatsen, men det tog en evighet att gå till bilen så vi kunde varit framme vid det laget om vi tagit bussen.

Johanna köpte medicin till sin cheebb han är oj förlåt HON är snuvig :(

Hoppas att daniel kommer orka stå ut med mig nu, har hört att p-staven ger ganska dåligt humör ibland,
tycker synd om honom lite gran nu men äsh, he be find !




Kommentarer
Postat av: j

cheeb is a girl !! :D

2009-01-15 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0