familjen betyder alltid mycket

imorse fick jag ett samtal som gjorde mig orolig, mormor låg på lasaretet.
Fick lite panik visste inte hur hon mådde eller nåt allt jag visste vad att hon fått en hjärnblödning daniel var så snäll och skjuttsade in mig till stan direkt ock jag åkte till sjukhuset med mamma, syrran, magnus och morfar.

Vet inte varför men jag tycker inte om sjukhus, tycker inte om att se sjuka männsikor ligga där. (ändå jobbar jag där)
Imorse sa jag till daniel att tänk on hon dör, då blir man nästan arg att man inte träffat henne så mycket och spenderat tiden med sin familj för vad som helst kan hända och när som helst. Familjen kommer alltid att finnas där för en och betyda massor ! Måste ta varan att umgås med dom så mycket som möjligt.
Nu är läget stabilt för jag vet att hon kan prata och röra sig och har en doktor hela tiden i samma rum men jag är ändå orolig för om det händer igen.

ett av mina nyårslöften är att tillbringa mer tid med familjen, det gör jag allt för sällan.

Kommentarer
Postat av: j

<3

2009-01-06 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0