börjar krisen komma efter ett år?

Många säger att krisen kommer när man varit ihop i ett år.
Det tycker inte jag, jag har inte börjat tröttnat på daniel och vi har det lika bra som i början.
Det är kanske inte lika pirrigt att träffa varandra längre men jag tycker fortfarande om honom lika mycket.

I början av ett förhållande är det alltid bäst det tyker nog dom flesta, ´då längtade jag efter att träffa daniel i skolan varje dag, och jag lngtade efter att kyssa honom i skolan. Det var så mysigt att träffa han i skolan, det är annorlunda nu när han jobbar hela tiden man ses inte lika mycket, men jag slutar oxå skolan och kommer börja jobba.

Som när han åkte till idre första månaden vi vart ihop, fick panik ville vara med han hela tiden och bara krama om honom. Då är man verkligen nykär & vill vara med varandra hela tiden.

Jag tror inte på kriser, det beror hur man har det ihop och hur allt fungerar mellan varandra så är det ju bra.
Då var vi nykära & idag är vi lika kära <3


Våran kärlek till varandra är obeskrivlig, aldrig har jag mått bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0