sommaren är den alla väntar på.

Nu börjar jag bli trött på vintern när jag kollade ut tidigare idag snöade det, kan inte det bara bli sommar nu?
Det är sommaren alla väntar på, vara ett gäng vid badstranden och ligga och sola, & bada.
Och på kvällen träffas man igen, alla är röda i facet och på kroppen men bryr sig inte, man grillar lite och har det trevligt, det är sommar !
Daniel och jag har pratat lite om sommaren, nåt måste vi hitta på!
Vi pratade lite om att åka bil lite här och där eller han sa det,
jag är sugen på att samma ihop några kompisar, typ perra jesper, becka och alla som vi umgås med.
& åka iväg någonstans.

men utomlands vore inte fel heller, men jag och becka har för tråkiga pojkvänner
som vill vara hemma i sverige och tråka.
Får väl se vad som händer..




/
e.d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0