sms nörd?

Pappa tycker att jag smsar mycket och det gör jag ju.
Det blir liksom mer och mer, i skolan hela tiden! Ibland blir det ganska onödiga sms som okej:)
Dom jag messar mest med som jag pratar med typ varje dag är Johanna bland annat Carro & daniel.
Jag tittade på mina inställningar och jag har skickat drygt 16 000 sms sen jag fick den här telefonen ganska mycket va? men sen kommer den störsat sms nörden av dom alla och säger att hon har typ 25 000 skickade lite mer kanske?
Då pratar jag om Carro hon smsar mer än mig, Haha

men det blir så när du har comwiq du smsar ju gratis till alla som oxå har det,
och dom andra som inte har det smsar jag inte lika mycket med.

/ e.d

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har skickat drygt 23 000 sms och jag har haft min i 17 månader ;)

2009-02-21 @ 14:23:45
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: caarro

HAHAHHA. Det där var roligt. var tvungen och kolla hur mycket jag skickat för nu. Nu står det 65535 st :D en hel del haha.

2009-02-23 @ 19:56:20
URL: http://caarr0ew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0