så fruktansvärt onödigt

Det är så fruktansvärt, åkte förbi statt hotelet imorse med Mamma på väg till körskolan.
Hela jäkla hotelet brinner, jag fick höra det av carro men jag trodde inte det brann så här mycket, det är så hemskt!
Hur kan nån göra såhär? vem är det som gjorde det här?
Och när jag tittar på aftonbladets sida är det värre, så började branden imorse.
Statt öppnar ju på lördag igen efter vattenskadan som hände i höstas och nu utsätts dom för nåt igen.
Det är nån som verkligen vill förstöra och hoppas att dom hittar dom här personerna.

Börjar ju undra vad som händer i eskilstuna egentligen?
det är så sjukt att det finns männsikor som vill förstöra allt.
& det är inte bara statt som drabbas, perongen bredvid brann när jag gick förbi och jag hoppas inte det är fler krogar kanske lotus som ligger bakom, jag som ska dit på fredag.   Hoppas dom får tag i dom som gjort det här!!

Kommentarer
Postat av: caarro

Jaa, jag hoppas fan dom får tag på han! Jag är så sur så har lust och döda han såfall. Han förstörde just något för mig och många många flera.. :/ så jävla arg och besviken och ledsen! USCH VILKA MÄNNISKOR/VILKEN MÄNNISKA!!!!...

2009-02-26 @ 00:11:31
URL: http://caarr0ew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0