ny vecka

Ny vecka, nya tag.

Vaknade upp hos älsklingen imorse, tog bussen till stan och började morgonen med matte.
Värsta ämnet på morgonen tycker jag, där träffade jag bla Natalie, fick höra hur kul det var ute men det kommer fler tillfällen. Har börjat skriva om vad kärlek egentligen är på svenska & det ska bli en uppsats sen.

Bageri sista lektionen, gjorde Chokladhjärtan mycket goda !
Imorgon ska jag sola med Jenny från jobbet sen tror jag att jag åker till älsklingen måste även plugga :/ Och på onsdag blire träna med Johanna sen hem till Mamma äta god mat & sova kvar =)


lägger in några söta bilder och gammla men underbara minnen!


Bild 1: Cheebbeeen, (johannas hund) 2: daniel skrev så söta saker till mig på msn! :) 3 : En dag med Johanna, eve och sara, fest på kvällen och tjejerna var taggade. 4: fest i kungsör med becka :) 5 : Jag och malin på fest hos perra, 6: jesper och daniel hade kul en kväll :P 7: Mee and johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0