NÄR MAN VAR LITEN OCH JOBBIG

Har hört historierna flera ggn om när man var liten och gjorde saker
som föräldrarna störde sig på lite kanske.
Jag hade alltid en grej jag jämt gjorde, varje gång jag ville mina föräldrar nåt gick jag in i deras rum ställde mig precis framför dom och petade lite smått med mitt finger på dom.
HAHA det var nått dom tyckte var jobbigt men roligt tror jag nog oxå.

Jag skulle oxå tycka det var lite jobbigt, för det var inte så att jag hoppade på dom och skrek eller så, utan jag stod där helt lugn och petade lite grann, Normalt? haha

Kommentarer
Postat av: caarro

Hahha. Det lät fan roligt. ;D

2009-02-23 @ 20:00:49
URL: http://caarr0ew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0