`framtiden

Hur lever jag om 10 år?
Är jag och daniel fortfarande ihop?
Har jag barn, är jag gift?
Vad jobbar jag med?

Några frågor man kan ställa till sig själv, jag börjar bli orolig faktist.
Vill jobba efter skolan absolut inte skolan iaf. Men vart jobbar jag då? Hoppas att jag kan jobba på städecentralen trivs jätte bra där. Har annars inte en aning vad jag vill göra eller nåt, nåt jag funderar på är bara om ´jag ska gå en utbildning eller kurs, som personlig assistent med handikappade. Är det jag?
Jag känner att jag vill hjälpa männsikor, inte sjukköterska iaf tror jag..

Ush det börjar bli dags att fundera över det.
Något man oxå tänker på är ju givetvis kärleken, är jag och daniel ihop om 10 år? Och hur ser vårtat liv ut?
Jag älskar honom så otroligt mycket och hoppas verkligen att vi är det! Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom,
han har stärkt hela mig det här året. Han är den rätte för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0