102 dagar kvar till studenten

på torsdag är det 100 dagars festen men jag ska inte dit.
Skolan på fredag och den är betydligt mycke t viktigare.

Börjar få panik snart är det dags, snart har jag gått alla dessa år och nu är det slut på det.

Kom hem nyss från att jag kört med mamma, ska titta tv och snacka med daniel snart.
Försöka vara pigg imorgon bitti med, köra kl 7 och skolan börjar halv elva om inte idrotten var inställt, usssh vilken lång håltimme !

fredag fredag fredag, ge mig fredag ! :)
 
Mamma och jag för 2 årsen.

Kommentarer
Postat av: caarro

Den bilden minns jag ;) det var när du hade åkt på dags kryssning. Sweeet!

2009-02-24 @ 21:14:15
URL: http://caarr0ew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0