tack för ett underbart år.

Nu börjar 2009 lida mot sitt slut, kan ju säga att de här året har bjudit på en hel del. Året började väl inte direkt bra när min mormor fick en stroke och farmor fick diagnosen levercancer, men som inte var sant, tur det annars hade nog inte farmor funnits idag.. :/

Förutom det har de hänt en massa annnat, varit ute och festat med mina riktigt härliga tjejer, tog studenten i somras och flyttade ihop med daniel ett tag. De har varit studer som varit otroligt jobbiga och svåra, men de händer väl alla att de händer sånt? Om vi räknar bort allt sånt så har de här året varit skit bra faktist.
Kan inte fatta att de här året börjar lida mott sitt slut, och 2010 så ser vi fram emot en massa roligheter ! Jag fyller 20, vilket självklart ska firas ! Pedersen fyller 20, Vasilevski och en massa annat folk, min underbara sofie fyller 18 nu i början på året och de ska firas stort :)

något jag aldirg kommer glömma är givetvis studenten... när jag pratar me Madde och vasilevski om de sån blir man lite smått tårögd för det var en stor dag! En dag som betydde mycket, de betyde otroligt mkt att vänner och familj var där, samt daniel och hans föräldrar. jag kommer alltid minnas studenten som en av dom bästa dagarna i mitt liv fy fan vilken härlig dag det var =)  Sen har jag tatuerat mig, 2 ggn, vem trodde att ja skulle våga göra de? Föräldrarna va lite sådär men ja gjorde och fy satan va de kändes men snart blir de en tredje haha  :D

tack iaf alla underbara och goa vänner/familj, daniel för ett fantastiskt år med er.
och nu ikväll ska jag och daniel hem till tessan & niklas för att käka lite mat, dit kommer även flera av hans jobbar kompisar, men jag tror att kvällen blir lyckad och så vill ja självklart ha en nyårs kyss vid tolv slaget va min underbara Daniel :) Känner mig på sjukt bra humör idag, nu mår jag otroligt bra och är lycklig.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ! :D

Lite av vad som hänt under året,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0