DET LÖSER SIG

Alla säger att de löser sig men egentligen så vet man inget, de är de som är det jobbigaste, emelie de löser sig, så tänker jag med, men om de inte gör det, vad händer då?
Vad fan gör jag då? Tror inte jag gråtit så här mkt förut, de känns hemskt allting, har teorin på fre och känner att jag så gärna vill skita i den, lägga mig i sängen en vecka och sova. För då kanske veckan går snabbare.
Men jag får inte ge upp, jag ska fan ha de där jävla körkortet !

För övrigt träffa tjejerna i veckan köpa biljetter till juldagen och sånt, jag älskar verkligen mina vänner, dom är bara för bäst. Dom stöttar mig hela tiden och hör av sig hela tiden, de är bra vänner !

jag hopppas inte this is it, jag hoppas att vi kan ge det en chans till och se hur de funkar,
jag vill inte och jag kan inte ge upp så här fort... jag älskar dig fortfarande daniel.

hatar när de blir så här, snälla kan den veckan gå fort nu?


Kommentarer
Postat av: Caaarroew

glömm inte bort, Vi har varandra<3

2009-12-13 @ 21:02:39
URL: http://carolinbjork.blogg.se/
Postat av: Helen

Älskade lilla gumman, jag önskar att jag kunde göra allting bra för dig, blir med ledsen av att se dig må dåligt och vara ledsen. Mina tankar är hos dig varje dag, det ska du veta. vill bara att du ska må bra och vara glad.

Jag förstår att de inte är de lättaste att tänka på teorin nu men om du vill så kan jag hjälpa dig. Klart som fan att du ska klara de där körkortet. Som fan att du ska, du kan och du är bra. du är duktig. Du kan ringa mig dag som natt, jag finns alltid här för dig gumman. Glöm aldrig det!! LOVE YOU <3 <3 <3

2009-12-14 @ 21:14:53
URL: http://helenjunttila.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag finns här för dig vännen. Ring om du vill prata, lova mig det. Det är alltid lite lättare om man pratar av sig med många av sina vänner, vänner som förstår. För det gör jag. Och allt kommer bli bra, även om det nu låter som en klyscha. Men one way or another kommer du fixa detta och jag finns här och stöttar dig. Vi ses i mellandagarna om det finns tid hoppas jag. Och ta tag i teorin nu, lägg din energi på det istället för att vara ledsen. Då kommer veckan gå snabbt, jag lovar :) Du ska ju ha det där kortet!!! Det är du värd vännen.



KRAM <3

2009-12-15 @ 00:57:08
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: E

Jag finns emelie, det vet du<3

2009-12-15 @ 10:48:17
Postat av: lisa

det är bara att ringa! smsa innan så jag kan säga till om jag är hemma eller ej bara :) har tid imorgon kväll om du vill. KRAM <3

2009-12-15 @ 22:08:25
URL: http://lisaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0