2 år tillsammans med dig.

2 år, idag har det gått 2 år sen jag och daniel blev tillsammans. 2 år sen vi började träffas och tycka om varandra. Helt sjukt vad fort åren går alltså, och när man tänker tillbax så känns de inte som att de har gått 2 år sen vi börja prata me varandra, egentligen börja vi redan smsa och sånt runt lucia 2007, men aa vi träffades och umgicks först hehe :)

Tittar på en massa vackra bilder som vi tagit på oss, jag vet att de inte alltid varit bra i förhållandet, men vilket färhållande e perfekt? Alla har nog sina problem tror jag för inget e perfekt.
Jag har en så fin och underbar pojkvän, han bryr sig om mig och han tycker om mig. Hoppas på massor med fler år med dig självklart Daniel, för nu känner jag såhär: I can't leave, living without you.. Du ÄR de bästa som har hänt mig. Du gör mig glad och får mig hela hela tiden att skratta.

lite bilder på oss från 2009 vid olika tillfällen,
jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0