underbart !

Vädret idag, helt underbart, nu börjar det likna nåt, Sommaren är änligen här!

Idag fick jag med mig Johanna att träna, började ´träna 17.30, vi stod på en crosstrainer och cyklade i ca 40 min sammanlagt. Resten av kvällen tillbringade vi i stolarna på gymmet, och pratade och pratade.. Bestämde att imorn ska vi träna ihop igen, ska träna på gym först sen simma några längder. Börjar få igång johanna nu, och jag måste säga att det är sååå mycket roligare att träna med en kompis istället för att vara själv.

Så imorn blir det engelska nationella kl 08.30 sen matte en stund sedan köpa pasta från pasta huset och käka med Johanna. toppen va?

nu väntar telen med älsk sen plugg och soova!

+ träna imorn med Johanna igen!

Kommentarer
Postat av: johanna!

nu jävlar emelie nu ska vi träna ;)<33

2009-04-23 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0