sjukt rolig kväll

  
Becka, våran egna lilla påsk kyckling :)
 
jag och kungsör tjejerna på krogen :D


Jag coh den nyblivna 18 åringen som vi firade!
blev en riktigt härlig kväll, var oss mig först innan men drog vid 10 nån gång, daniel var med hemma hos mig en stund men åkte hem för att han ska jobba idag ;/ åkte till stan släppte av beckas 2 kompisar som skulle hemåt. Sen fick kim för sig att dricka en shot, så vi alla 7 åkte med i Nordins kompis bil till kim, han shotade och sedan till stan. Mötte bla upp jesper benny m.m trevligt folk inne på lotus.
Dansade och skrattade otroligt under hela kvällen, träffade ´även nathalie och jessíca ute (;
Detta måste verkligen göras om snart , och då ska fan älskling vara med :)

Tack, kim, nordin, becka, tessan, sajoo och alla andra för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sara

haha jo inte lätt att springa som fan haha :D jaa tycker jag :) skulle vara jätte trevligt :D

2009-04-29 @ 20:32:17
URL: http://saaajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0