onsdag kväll

Nu sitter jag här vid datan och snyter mig och hostar. Förkylningen kom tillbax igen, typiskt.
jaja, imorn äre valborg! Blir akropolis för min del me jessica senare efter det inga planer.
Fick höra att kungsörs brudarna ska till harrys, kanske följer med en stund? Daniel ska iaf träffa jobbarkompisar en stund på kvällen. Det vissar sig, mobilen funkar inte än så frågan e ju hur jag ska nå dom?

Blir galen på det här, ringde och sa att det inte funkar och dom hade inte ens registrerat det i datan än!
Arg jag blir, har inte haft mobil sen i fredags. Hoppas det funkar imorn.

nu ska jag pacla lite saker med till Daniel, han hämtar upp mig snart.
just det, ska ju skriva en önskningslista vad jag vill ha i studentpresent börjar bli dax nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0