grillning & time out!



Igår träffade jag och daniel perra och kim på djurgårn. Grillade lite sen kom becka och jesper. Vi drog mot time out lite senare för att sitta där en stund. Perra, kim och nordin och jonas kommer oxå dit, sen daniels jobbar kompis Martin.
Var jätte trevligt och så hamnade jag och daniel på en vimmelbild fast jag måste säga att jag tyckte den var bra :)

Idag har jag inte mkt planer, ska plugga hela dan och kvällen! Har lite saker att plugga till på onsdag och bla imorn. och veckan efter det, ush det är inge kul just nu, det är ganska mycket just nu. Och imorn bitti ska jag sitta 4 timmar på alkohol och drog kurs på bilskolan oxå.

Det var riktigt trevligt igår ! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0