framtiden efter skolan?

Nu är det absolut inte långt kvar! Var och inhandlade min studentklänning ute på tuna park i torsdags.PERFEKT!
Jag verkligen älskar den , första ggn jag såg den tänkte jag: den ska jag fan ha. Och nu är den min.
När jag tog på mig den hemma kände jag verkligen att snart är det dags, snart står jag där med min klass beredda på att springa ut överlyckliga. Det kommer bli sjukt kul, längtar till den dan, och på måndag så är det exakt 6 månader kvar.

Då är det en fråga som ska besvaras med, hur allt kom,er se ut efter skolan.
Och det vet jag inte än, ska söka som personlig assistent till barn, det vill jag iaf göra sen visar det sig




 STUDENT 2009!!!


Kommentarer
Postat av: j

hahah ser mig dig stå där och ska springa ut sen ramlar du eller nåt:D hahahah<33<<3

2009-04-04 @ 19:21:31
Postat av: lisa

det är väl bara 2 månader kvar och inte 6??? :O

2009-04-05 @ 16:26:55
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj 2 månader)(A) haha <3

2009-04-05 @ 18:54:50
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0