ALLTID JAG, GLÖMSK SOM TUSAN

haha, förvånad ?
Trög och glömsk jag är. Jag satt i daniels bil och skulle pussa han och säga hejdå och sånt haha ni vet.
Innan det la jag min mobil i hans bil i ett fack.
Tror ni inte jag glömmer det när jag gått? jooo självklart! Så nu ligger mobilen i daniels ´bil och jag får inte tag i han eftersom han jobbar. Det slutar aldrig förvåna mig att jag är glömskt hela tiden.

men men, ska till stan om ca en timme, möta nathalie och jessica köpa godis sen hem till mig en stund.
Blir lite snack och film med dom, skulle egentligen  käka på ming men blev ändrade planer :P



jätte trevlig lunch med farmor förut, kul att träffas ibland
och prata lite och så.

MÅSTE TILLÄGA ATT DU DANIEL BETYDER VERKLIGEN ALLT FÖR MIG
VET INTE HUR MITT LIV SKULLE SE UT UTAN DIG,
KOMMER SAKNA DIG SOM TUSAN NU NÄR VI INTE SES PÅ EN VECKA!
JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING, DU BETYDER MASSOR FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0