skolan

Onsdag idag, snart helg, skönt ! 
 
Sov hos älsklingen inatt, sover där inatt med tror jag. Han skulle till tuna park först och köpa en skinjacka.
Vill inte jobba på lördag längre fan, men nu har jag redan sagt att jag ska göra det så.. och dom behöver ju folk.

I lördag snär jag var i stockholm på tatueringsmässan så var det typ 2-3 tjejer som gjorde reklam för nåt märke på kläder dom sålde, och dom stog halvnakna! En tjej hade en mössa där märket stod på och det var reklamen bara, och hon stod i endast mini skjorts och en bh typ :S Snacka om att uttnyttja det, sen var det ju självklart en blond tjej med silikon (är jag ens förvånad?) hon stod med typ halv näck och gjorde reklam för deras märke, varför utnyttja tjejerna för? Och då är det massa äkel gubbar som står och glor på deras tuttar och allt, hur äkligt är inte det?!
Allt ska handla om deras kroppar, hela tiden på varenda jävla reklam.
Tjejer är inga jävla leksaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0