nautilus

skulle köpa ett sånt där nytt träningskort efter skolan för mitt blev stulet, jag var där förra veckan och då gav dem mig ett papper som jag skulle fylla i, och när jag gjort det skulle jag dit och få koret. När jag gick dit idag ville dom veta personnummret som från dens personummres bank det dras pengar ifrån, det sa dom aldrig förra veckan dom behövde veta men nu så behövde dom det tydligen. det är irriterande att få höra olika saker av personenalen där..
Så nu ska jag dit imorgon istället och fixa det, hhm.

Ska till stan sen vid 5 och träffa elin en stund sen blire hem och prata med älskling
och käka och sånt :)

Kommentarer
Postat av: johanna

kan berätta nångång, inte här ialf :P haha=)

2008-09-09 @ 18:38:50
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0