makebebis



gjorde ett litet test om hur daniels och mitt barn skulle se ut :) ´tjejen skulle se ut såhär.

Och kille så här =) hahaha
Sitter i skolan nu, har svenska men ska snart gå på lunch.
Denna vecka bor jag sista veckan hos farmor :( Vill va där längre.
Zorro sket på mattan igen imorse fattar inte varför :S Aja skumt katt iaf..
Ska hem till pappa idag en stund och fixa lite sen till tatueraren med älskling o sen hem å laga mat.
har fått  känna på hur det är att bo med älskling och det är helt underbart mysigt, längtar tills vi kan göra det på riktigt sen när han flyttar hemifrån (snart hoppas jag?) 
Ska ju få läs glasögon med hoppas jag får dom den här veckan, det borde jag göra tror jag ananrs är det lungt hade prov igår fick godkänt.

¨Helgen blev lung som bara den, fredan mys med älskling och på lördag ar det tänkt att jag skulle ha tjejkväll men det vissa sig att hälften ville på fest i strängnäs elr något annat, så det blev inget.
Kim, jesper och jespers bror kom över för att förfesta innan dom och daniel skulle till raw så jag satt med dom en stund sen drog dom ut och jag kollade lite tv då. Daniel ringde mig kvart i ett och ville in genom porten så jag sprang ner för att öppna men han stod dinte där, då vissade det sig att han stod vid andra porten och ville in där, ja han var full hehe.
I söndags var det 9 månader med, fort det har gått snart ett år! =) var på stan med jesper och hans syrra sen kom becka ner oxå, tog det lungt på kvällen bara.
 
ska äta nu puss

Kommentarer
Postat av: sergio brandon villanueva

2009-05-08 @ 19:57:56
Postat av: Anonym

al 100

2009-05-08 @ 19:58:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0