fullbokad helg

I fredags kom lidköpings gänget, och på löran kom dom andra två familjerna. Har inte träffat dom på länge så det var kul att träffa dom, dom kommer ju hit i november igen när Pappa fyller 40 :)
Sen ska alla ner till hässleholm i vår och då ville dom ha med mig, daniel ville gärna hänga på iaf, han hade kul med dom kan man ju säga.
Pappa och dom andra killarna drog ju med han till krogen på lördan, när jag trodde vi skulle ta det lungt men men, blev lite sur men det är ju ganska bra att Pappa och daniel kommer bra överens =) Pappa kom in på natten jätte full och berättade vad daniel hade sagt till Pappa om hur mycket han älskar hans dotter och allt, jag kan erkänna att det kom en lite tår, för jag tyckte det var så sött! (A)
Igår så åkte iaf alla, så det var lite skönt, det har varit så mycket hela helgen. Daniel sov hos mig till idag han jobbar ju inne i stan så det blir ju närmst om han sover hos mig ibland tycker jag sen är det mysigt att träffa honom.

Idag ska jag fixa massor på stan, syn test och leg och massa saker, eftersom min plånbok blev snodd har jag knappt nåt kvar. Slutar ass sent idag, 17.50 :( ska bli skönt att komma hem sen bara och ta det lungt.


Daniel
tack för att du är du,
tack för att du finns,
tack för att du pratar om mig vad du känner,
tack för att du alltid stöttar mig,
tack för att jag har dig i mitt liv<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0