datasalen i skolan

helt underbart att bo med älskling i farmors lägenhet, än sålänge har vi inte tröttnat på varandra haha :D
igår när jag kom hem från skolan så kom daniel hem strax efter och då gjorde han lite pytt i panna och jag diskade efter det. Idag tror jag att han skulle göra sin mammas jätte goda köttfärssås, älskar den! Hur gott som helst,
ska käka lunch på stan med eve,lina och jennifer senare och så ska lina klippa mitt löshår lite, det är lite för mycket hår.
& imorgon lämnar eve oss och åker till turkiet i 2 veckor, jag som skulle ha tjejkväll å allt men men får bli flera ggn.
Hon kommer att vaar enger när hon kommer hem, lyx! vill oxå utomlands ett tag vore hur skönt som helst.
fast då vill jag till grekland, rhodos :)

jessica är oxå i turkiet fast hon ska vara där i 5 veckor i praktik, skönt. Men jag hade alddrig klarat så länge, isåfall en vecka max, kan inte vara utan daniel längre än så, det är hur jobbigt som helst.
Allt känns så bra med honom, älskar att vakna vid hans sida varje morgon älskar att laga mat med honom, jag får helt enkelt inte nog av honom. Jag älskar honom så mycket. Han är det bästa som har hänt mig, jag längatr så mycket tills han flyttar hemifrån åhh vad mysigt !:) Det är snart 9 månader mellan oss, nu på söndag äre det.

28/12-08
du är det bästa som någonsin har hänt mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0