vänner och pojkvännen?

för två årsen hade jag ingen kille, inte någon av mina kompisar heller. Då var vi ett gäng som umgicks hela sommarlovet och hade hur kul som helst. Nu är allt annorlunda dom flesta av oss har pojkvänner och vi vill ju självklart träffa som så ofta som möjligt jag vill det iaf, men självklart finns vännerna där oxå att träffa. På helgerna träffar jag mest daniel och på vardagarna träffar jag tjejkompisarna.
Det har liksom automatist bara blivit så bara, men även fast man har killen så måste man ju ägna tid åt sina kompisar, för kompisarna kommer alltid att finnas där. Glöm aldrig det!

älskar er, ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: caarro

Det är sant Emelie! Det prata vi också om ;)<3

2008-10-16 @ 13:24:10
URL: http://carrooew.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo...

2008-10-16 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0