syrrans data

kollar runt lite på internet, ska snart upp och kolla lite tv och plugga matte, Sen ringer älsklingen mig.
Hände inte mycket idag, skolan som vanligt och så bara.
Ska sola med carro imorgon sen ska jag träna, eve kanske skulle med oxå och sola. ska börja sola varannan vecka nu har jag bestämt det är iaf inte lika mycket som i våras, då solade jag betydligt mer kan jag säga. Asså man blir beroende när man börjar, på onsdag ska älsklingen tatuera sig, funderar på att beställa tid jag med nu, kanske i januari elr nåt då har jag pengar till det. Vill göra nåt i nacken men jag tror jag gör Emelie med skrivstil på benet först.

Om dryga en vecka och några dagar ska jag och Helen till stockholm och bli sminkade och grejer nåt model sak som rebecka har skrivit in mig på, ska bli skit kul! Och senare påp kvällen blire utgång och jag tror pojkvännerna skulle med oxå, kommer bli ass kul. man träffar inte Colle och helen så ofta men när man väl gör det har vi skit kul =)

Jätte trött är jag efter helgen, jobbade 0700- 15.30 somnade jätte tidigt hos älsklingen igår var så jäkla trött.
Ska jobba hela loveet med förutom på fredan då och annan dag jul och vecka 46 på helgen igen. Måste tjäna lite pengar nu till julen och massa annat som kommer upp.

love you daniel :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0