fredag, & det betyder helg.

Äntligen fredag hur skönt som helst, ska hem till mamma och käka tacos med daniel sen kommer mormor och morfar förbi och käkar (:
imorn ska jag övningsköra med mamma tor jag, annars blire lungt ska bara ta det lungt med daniel.
Fotboll imorgn med, Sverige-Portugal, hoppas sverige vinner. Jag tror det är 6 st som är borta i landslaget till och me Henke, min favorit. Men visst fan ska dom kunna slå portugl för det? Klart!
Eftersom daniel inte tycker om fotboll så kommer jag sitta i hans säng och skrika och det men han får väl spela tv-spel eller nåt så länge, jag måste se matchen iaf.  Jag hade gärna velat vart där live och kollat. men men det får bli en annan gång.

Ska sova ut i helgen för nästa helg jobbar jag kl 07.00 till typ 3 både lördag och söndag. hoppas att jag kan jobba på sjuhuset på lovet oxå, så man kan tjäna lite pengar så jag har råd med julklappar och sånt sen.
SHIT! det är liksom snart jul! Fan vad fort det går, daniel fyller den 10 novemvber då måste jag köpa nåt fint till han sen är det julafton en månad efter men innan det fyller pappa 40 & så ska man fixa present till han med.
Sen direkt efter jul är det ett år mellan mig och daniel, fatta att vi har varit tillsammans ett år?
Det har gott jätte fort men jag är riktigt glad över att jag har dig !

Love you< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0