förstår mig inte på det där spelandet

sitter hos daniel nu, jag sitter på övervåningen på den datan och han på sin.
han vill spela ett tag på datan, okej..
Förstår inte vad det är som är så kul med det?


kommer nog aldrig förstå mig på det, och killar kommer aldrig förstå sig på oss tjejer!
Japp så är det bara.

gårdagen då, blev väldigt lugnt, som sagt sverige spelade ju, dom spelade oavgjort.
Jag tyckte dom gjorde en bra match men det tyckte då inte daniel, men han hatar i stort sett fotboll, hur kan man göra det? Jaa alla är ju olika.
Kollade bara tv och myste hela kvällen och nu sitter jag här och väntar på att han ska spela klart snart.Jippi.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0