första bilden



kollade på gammla bilder från i vintras, där hittad ejag bla en bild på mig och daniel den första bilden på oss två.
Och den tog carro när vi var hemma hos bröderna hurtig en helg i vintras.
han hade ju sjukt kort hår, kommer inte ens ihåg att han hade så kort hår då. Tittade igenom alla andra bilder från det här året ochså, det känns  som att det var hur längesen som heslt fast det egentligen bara var ett halvår sen kanske.
Det är redan snart 10 månader med mig och daniel det längsta förhållandet jag haft.
Ångrar ingenting med dig, ångrar absolut inte att jag träffade dig på lovet hade vi inte gjort det hade vi kanske inte vart tillsammans idag eller hur ?

så galen och kär som jag var i början är jag fortfarande,
fast mer kär om det går, ja det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0