blondinbella

läste blondinbellas blogg igår förstår faktist henne. Jag har inte läst hennes blogg så länge men det är sjukt att dom går på henne bara för att hon skriver att hon dricker ett glas vin då och då, kom dom på det nu?
Och när hon var 15 år och skrev att hon festade varje helg då var det ingen som sa något.
Nu när hon har kille är hon hemma med honom mest på helgerna.
jag och daniel brukar aldrig dricka, när det väl är, så kankse det är en ggn i månaden. jag tycker det är jättekul att gå på fest och sånt men jag tycker faktist det är roligare att träffa kompisar när man är nykter. Man kan väl ha lika roligt även om man inte har druckit?
Innan daniel träffade mig festade han ganska mycket och jag var väl oxå mycket på fester men det  är inte alls lika mycket nu. Jag är ju 18 så jag får dricka men jag vet jätte många asså 93or som dricker sig fulla varenda helg. I den åldern hade jag aldrig varit på en fest knappt...  Jag var på en fest i våras i lista och där kryllande det av små tjejer som hade mini korta kläningar och inga strumpbyxor så man såg halva arslet, dom låg på marken och spydde.
Åldern minskar hela tiden när det gäller drickandet, det är helt sjukt.
En cider kan väl vara gott och så, men det är skillnad på att dricka en cider eller ett glas vin en fredag kväll än att dricka sig full varje fredag. jag tycker dom gjorde fel som skrev så om blondinbella.

Kommentarer
Postat av: Therèse

Håller helt och hållet med om blondinbella, det är bara för att dom ska ha någonting att skriva om.



Håller däremot inte med om 93erna, dom går faktiskt i nian. Dom är faktiskt äldre än vi tror. Men alla har olika åsikter.



Ringt om flaket föresten? =)

2008-10-08 @ 17:05:06
URL: http://tthomasson.blogg.se/
Postat av: carro

Jag håller med dig Emelie om de där <3

2008-10-09 @ 16:58:20
URL: http://carrooew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0