2 veckor med dig!

dom här 2 veckorna hos farmors gick jäkligt fort, önskar att hon var borta längre,
Vill ju vara med dig varje dag och sova med dig ju <3
Nu är jag iaf hos daniel, han ville att jag skulle hänga med ut till honom idag till imorn så klart jag hängde med :)

Vaknade kl 6 imorse av att Zorro (katten) mjauade elr snarare skrerk han kan inte mjaua som rikitga katter haha. Trodde att han hade fastnat i toalett stolen för han skrek som tusan , men tack och lov hade han inte det :) Så jag sov inte så länge imorse, kunde knappt somna om sen igen. Damsög farmors läenhet och sånt innan vi åkte så det är fint när dom kommer hem. Ska lägga in lite bilder från dom här veckorna där men väntar tills daniel kommer ner så han kan hjälpa mig.

Daniel,
vet du att du är det bästa som har hänt mig?
Jag kan inte leva utan dig, tänk om jag inte hade dig idag? Tänk om vi inte blev tillsammans`?
Hur hade jag haft det idag då? Men jag vet att jag har aldrig haft det bättre förut.
du är lyckan i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0