solarium

älskar att sola, älskar att sola solarium.
men det är inte bra, kom hem från att ha solat på sol city på stan är helt röd i facet nu haha.
Stackars älskling som kommer se mig så här idag.
Praktik idag från 08.30-13.00 och imorn blire utvecklingssamtal med min lärare får se om det går bra.

Hoppas älskling ringer snart och hämtar upp mig, ska hem till han och sova kvar till imorn. <3
JUST DET! han har ju vart på 2 intervjuver på Korauta (elr vad det heter) idag får han svar, hoppas han får det! Annars skulle han väl inte fått gå på 2 interljuver helr? Men jag hoppas iaf (: Vore perfekt, då kan han flytta hemifrån i vår (A)

nej ska kila nu, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0