snö väder ute!

snö redan, hoppas bara att vi får någon snö på julafton iår, man får ju ingen jul stämning annars.
På apu:n bakar ungarna pepparkakor redan haha dom är så söta!

Nej ska kila nu, ska käka.
nu i helgen fyller pappa min 40 och då blire fest med familjen och vänner och släkt, men på fredag ska vi ut och äta på grappa och innan det ska johanna göra mig fin i håret efter hårförläningen som daniel och hans mamma drog bort från mig i måndags. Sen ut och äta.

längtar redan efter daniel, vill ´träffa han nu!
jag älskar dig baby, du betyder massor för mig!

just det, skaffade facebook igår Jessica hjälpte där heter jag min hotmail [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0