apu på dagis

jaa jag är inne på den andra veckan på dagiset nu och lagar mat. Det går jättebra, dom är hur trevliga som helst,.
imorgin börjar jag en timme tidigare för jag ska gå ifån en timme nästa vecka, ska till frissan och färgha och fixa håret, hoppas hoppas johanna kan !!!! Ska ta bort löshåret, orkar inte med det, ska köpa nytt och ha det i klipps istället dom gångerna jag vill ha lite längre hår.

Dagen:
apu, tränade sen gick jag runt på stan med Sofie en stund och nu är jag hemma, ska ut och köra med mamma snart nån gång och så prata med älskling såklart, fan kommer inte träffa han på HELA helgen.. ska ju jobba :/
det är ju skit jobbigt, även fast vi ses ofta och ¨så, så saknar jag dig ju nu!

Kommentarer
Postat av: j

på fredag gör jag ditt hår fint !<33

2008-11-14 @ 20:04:20
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0