Valborg ute i st sundby

Det blev en lyckad valborg tyckte jag.
Vi grillade först hos daniel och mattias sen drog vi vidare till en fest som några hade årnat i klubbstugan, typ 50 meter att gå bara från älsk och dem.

Där var det kul faktist, men det blev inte så mkt dans, bara i slutet innan vi drog hem, älsklingen mådde inte så värst bra, lite synd för jag hade velat velat vart kvar längre, men det kommer väl flera ggn hoppas jag =) Jag älskar stora sundby fester, det är alltid kul där :D

Är lite smått irriterad på mina föräldrar, jag förstår inte riktigt. Om en och en halv månad fyller jag rton och dem behandlar mej som om jag vore elva. Pappa tycker inte om att jag och daniel ska sova hos varandra på vardagarna, men det är ju inte så att jag inte missköter skolan bara för det? neeej.
Mamma har tyckt att det har varit okej, men igår tyckte hon inte det. Vi är ju för fan lediga nu. Och dessutom flyttade typ mina föräldrar ihop när dem var arton-nitton år. Jag önskar att daniel bodde i en lägenhet inne i stan nu.. det vore verkligen helt underbart.

Nu lägger jag in lite bilder från Valborg.

Kommentarer
Postat av: CArro

kul valborg med

2008-05-03 @ 04:12:05
URL: http://metrobloggen.se/blondcaarroew
Postat av: *

De är ju dina föräldrar. Förstår du inte att de är oroliga? Föräldrar är sådana, de kan inte göra någonting åt det. Så se det ur deras vinkel : deras flicka håller på att bli vuxen, läskigt !

2008-05-07 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0