Slut på skolan, imorn drar jag =)

HaIdag var det sista dagen i skolan för min del den här terminen.
Åker ju till rhodos imorn så är ledig då. Det ska bli helt underbart, längtar sjukt mycket.
Men jag kommer sakna älsklingen och tjejerna sjukt mycket, men när jag kommer hem så ska jag festa med dem på student kvällen iaf :) det ska bli kul, längesen vi träffades allihopa.

Hoppas att vi kommer bo på ett fint hotel, det heter iaf sun garden och dem hotelen brukar vara jättebra.
sen har vi ungefär 200 meter till stranden inte långt det helr :)  Och shoppa blire det oxå, ska försöka kollv efter nån snygg brun väska, har velat haft en hela våren nu..

kanske köper nåt fint till daniel oxå det vet man aldrig.

nej ska in i duschen nu, ska packa klart det sista sen ska jag förbi Carro en stund sedan hämtar daniel upp mig hos carro, sover hos älsklingen ikväll <3

Om du läser det här älskling ska du veta att jag älskar dig jätte mycket, och du är det bästa som har hänt mig.
Vill aldrig släppa taget om dig. Kommer sakna dig jätte mycket <3None  Sun garden hotelet.

Kommentarer
Postat av: johannis

ha det bäst, kommer sakna dig <3

2008-05-27 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0