Nu är det sommar.

Nu är det ensdast arton dagar kvar till jag åker till grekland / rhodos.
Det ska bli sjukt skönt att komma ifrån skolan och vissa saker.
Men jag kommer sakna älsklingen och vännerna såklart :)

Nu är det verkligen sommar ute, det har varit 20 grader nästan varje dag denna vecka, helt underbart.
Och det är ju faktist typ en och en halv månad tills jag fyller arton år oxå, nice. Men 20 vore inte helt fel det heller :)

år 2008 innebär ju oxå att det är Fotbolls Em. Och jag är ju som jag är värsta fotbollsfantastet oxå. Det ska bli så jävla kul med em. Synd bara att man inte var där live och tittade, det vore häftigt det har jag alltid velat.
Tyvär blir det då ingen henrik larsson som spelar, han som har varit min idol i flera år sen jag var liten nån ggn.
När jag var mindre sammlade jag på bilder på honom och massa annat. =)

Nu får jag inte glömma bort att skriva grattis till rebecka lantz som idag fyller arton år, grattis :)

Idag iaf ska jag träffa Lisa classon på så stan en sväng, sen blire å hitta på nåt ikväll med lite folks kanske i djurgårn eller nåt i det vackra vädret. Spela kubb och en massa kanske. =)


daniel jag älskar dig sjukt mycket . <3
 På det här hotellet bor jag på om 3 veckor :) <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0