Massor med kul.

Fotbolls em startar den 7 juni.
Sverige spelar den tionde, fjortonde och den artonde. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:)
Jag längtar hur jävla mycket som helst, du & jag då lina, ingen tvekan om saken, kommer du ihåg för 2 åresen när vi satt och sjöng hemma hos mej med hatarna? <3


Och om tretton dagar ligger jag och steker i Rhodos. Kan det bli så mycket bättre? När jag kommer hem blire skolavslutningnen och studenten den 6 juni. Älsklingen går ut. På kvällen ska jag träffa Lina och parta har vi bestämt :) Kul ska det blir iaf <33


& på onsdag nästa vecka fyller min älsling (lina)  sjutton år med, Grattis gumman. <3


Sommer 08 kommer äga, Fotboll i mitt liv <3image78

Lina hellström Sjutton år <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Såklart jag kommer ihåg, bruden :D
Fotboll for life

2008-05-15 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0