lite frågor..

för fem år sedan: Då började jag högstadiet och fick börja i den sämsta klassen någonsin. & då var jag även blondin.

för tre år sedan: Lärde jag känna bla lina, carro, jennifer. Umgicks med dem varje dag och hade hur kul som helst. Den sommaren var jag och lina och tittade på U21- killarna när dem tränade. Jag praktiserade även på min morbrors hotel där dem bode.


för ett år sedan: Fick jag sommarlov, och har en hel del minnen med alla. Hur kul som helst.

för tre månader sedan: Var jag hur lycklig som helst med daniel ( är fortfarande ). Blev sams med Lina efter att inte ha pratat på över ett halvår... :/


imorgon: Ska jag gå till skolan, vara med johannv och packa.

om ett år: Går jag ut gymnasiet och då börjar jobbarlivet. ( och hoppas att jag och daniel fortfarande är tsm ) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0