18 maj-08

Denna helg var väl sådär, träffade älsklingen i fredags,käka nat hos pappa och sedab ut till honom.
Lördan åkte jag med 12.10 bussen in till stan från st sundby. Skulle hem til Lina och fira henne. <3
Blev bullar och tjejtsnack med henne, Carro, filippa, sara och Eve.

Åkte te st sundby och fixade iårrning mej sedan hem te perra för att förfesta och sen till fest i lista som Matilda hade. Jag var verkligen på sämsta humöret någonsin igår, ville inte alls på fest. Ville bara vara hemma.
Så tyvär gick allt ut över daniel och alla, Förlåt :( <3

Blev ingen lyckad kväll iaf som sagt,
& idag käka jag ,daniel och perra kebab och satt och snacka lite och så..
Kom precis hem och ska in i duschen snart sen kolla lite tv.

daniel hurtig, jag älskar dig så jävla mycket!!!'
Vill aldrig förlora dig <3
Det är nu snart 5 månader mellan oss ;) Och om 10 dar åker jag till rhodos.

 Pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0