Ta mej låångt bort härifrån.

Idag skulle det passa perfekt att bara dra härifrån, i minst 2 veckor till solen.
Fatta vad skönt, ligga och pressa varenda dag vid polen, och slippa skitstaden.
Skulle verkligen behöva det här nu, är så fruktansvärt trött på allt.

Inte bokstavligen allt, men det känns bara som det. Har känt mej nere hela veckan, har typ kännt för att börja gråta fast det inte finns nåt att gråta för. Har inte gråtit på länge, men det är ju posetivt, men känner att jag kan behöva göra det.

Om jag fick ta med mej dig älskling skulle jag göra det direkt! Det vore helt underbart <3
Att tillbringa en vecka på semester i ett soligt land skulle va helt underbart.

Denna helg då som kommer, imorn hade jag velat umgås me tjejerna, men nejda...
aja skitsamma.
ska iaf vara me hurtig nu och hans polare. Nice.
Lördag fest hos PERRA! ska bli nice, :)

Naaej ska kila, ska väl fixa massa skit nu, ska bo hos älsklingen hela helgen ju.

älskar dig daniel, tack för att jag har dig i mitt liv! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0